ponedeljek, 3. februar 2014

Kaj se dogaja v ozadju programa, ki ga naredimo s Scratchem?

Ta animacija nam prikazuje, kako poteka del programa, ki je objavljen v objavi "Storytelling in diagrami poteka". Sledimo seveda puščicam, torej začnemo zgoraj in nadaljujemo spodaj. Rdeča pika je tukaj naš kazalec, ki pokaže, kaj mora naš maček narediti. Če na primer na vprašanje, koliko korakov naj naredi, odgovorimo z 20, rdeča pika potuje do desnega oblačka, in nam pokaže, kaj naj maček takrat naredi.
Ko pridemo do naše zanke, je pot pike spet odvisna od našega odgovora. Če odgovorimo narobe, rdeča pika naredi krog nazaj na vprašanje. To dela toliko časa, dokler ne odgovorimo pravilno. Potem se pomakne naprej.
Seveda odločitveni oblački niso nujno povezani z našimi odgovori. Lahko bi sprogramirali, da je odločitev odvisna od položaja mačka na monitorju ali kaj drugega.

Za animacijo sem uporabila 3 programe. Najprej sem naredila diagram poteka v programu SmartDraw, (7 dnevna zastonjska različica), potem sem v slikarju naredila slike z rdečimi pikami, nato pa na spletni strani http://gifmaker.me/ naredila gif datoteko (preprosto naložiš slike, ki jih potem poveže v animacijo, katero si potem naložiš na svoj računalnik).

Ni komentarjev:

Objavite komentar