Za zaključek projektnih nalog pa še objave aktivnosti na socialnem omrežju. Svoje aktivnosti, ki bi jih zastavila učencem, sem objavila v skupino na facebooku. Naslednje naloge (razen morda prve) bi bile zastavljene po tem, ko bi pri pouku obdelali snov diagrami poteka, in jih tudi risali s programi, ki so dostopni na spletu,zato so zasnovane tako, da učenci samostojno izdelujejo svoje diagrame.
S spodnjo objavo sem pozdravila učence in jim predstavila, čemu služi skupina na facebooku.
Prva naloga učencev je, da razmislijo o življenjskem procesu/dogodku, ki ga lahko ponazorimo z diagramom poteka. Le-tega narišejo na list papirja in ga nato prinesejo v šolo. Težava pri takih nalogah je, da težko oceniš, ali je učenec nalogo res naredil sam. Zato bi biča naloga sicer obvezna, vendar pa ne bi bistveno vplivala na končno oceno učenca. Štela bi npr. 2 točki pri testu, ki ima skupaj ~40 točk. S to nalogo bi učence vpeljali v postopkovno razmišljanje, da bi lažje sledili diagramom težjih, zapletenejših programov.
Pri naslednji nalogi si učenci sami izberejo program, v katerem želijo izdelati diagram poteka, ki so ga vsebinsko naredili pri prvi aktivnosti. Dva od teh programov bi že spoznali v šoli, lahko pa raziskujejo in si zberejo kakega drugega. Svoje izdelke morajo oddati na spletni učilnici. Ker bi se kljub modernizaciji lahko zgodilo, da kateri od otrok ne bi imel dostopa do teh programov, sem se odločila, da bi jim bila na voljo v računalniški učilnici dvakrat na teden. S to nalogo učenci pridobivajo na računalniški pismenosti ter ustvarjanjem z računalnikom. Stranski produkt je kot vselej pri računalništvu tudi učenje angleške terminologije. Za nalogo imajo 2 tedna časa. Tako imajo z vrha dovolj časa, da se za nalogo zares potrudijo. Ker tudi tu ne moremo biti prepričani, če so učenci nalogo res opravili sami, bi bilo točkovanje podobno kot pri prvi aktivnosti.
Njihova zadnja aktivnost pa je poljubna, dobljene točke pa se bodo upoštevale pri zakljčevanju ocen. Naloga namreč od njih zahteva precej časa, saj se morajo posvetiti dvema programoma. Če bojo spretni, si bodo seveda izbrali tista 2, ki smo ju obravnavali pri pouku. Ker v objavi ni navedeno, bodo vseeno ocenjene enakovredno, ne glede na to, katera programa si izberejo. Tudi to nalogo objavijo preko spletne učilnice, ker pa se točke upoštevajo samo pri zaključku ocen, imajo čas do konca konferenčnega obdobja. S to dejavnostjo se učenci poglobijo v program in tako, kot tudi pri prejšnji aktivnosti, bogatijo računalniško pismenost, ti učenci pa se bodo v prihodnje, ko bodo srečevali nove programe, v njih zagotovo bolje in hitreje znašli. Ker morajo program oceniti, se učijo tudi vrednotenja in primerjanja programske opreme.
Ni komentarjev:
Objavite komentar