ponedeljek, 3. februar 2014

Animacije

Animacija je iluzija gibanja, ki jo dosežemo s hitrim prikazovanjem sličic. Za to imamo na voljo veliko računalniških programov, na primer:

  • MS gif animator, Microsoftov produkt, ki je zelo enostaven za uporabo. Vanj kopiraš sličice, ki se potem prikazujejo ena za drugo. Sličicam lahko preprosto nastavljaš velikost in pozicijo na prostoru, lahko pa jih tudi preprosto menjavaš med sabo. Kar mi ni bilo preveč všeč (čeprav ni velika težava) je, da se vstavljena slika pokaže nad že vstavljeno. Če jih torej vstavljaš korak za korakom, jih moraš stalno premikati. Všeč pa mi je predvsem zaradi enostavnosti.
  • Pencil, program za izdelavo 2D animacij. Je odličen produkt za tiste, ki imajo občutek za risanje (po mojem mnenju je priporočljivo imeti grafično tablico), lahko pa tako kot pri večini programov, vstavljamo že narejene slike. Težava pri tem pa je, da te slike ne moremo obdelovati (manjšati, obračati, ...). Poleg slik lahko vstavljamo tudi zvok za bolj doživeto animacijo Prav tako je pri tem programu težava shranjevanje projektov.
  • Pivot animator prav tako program za izdelavo 2D animacij. Imamo možiclja, ki mu spreminjamo položaj telesa in njegovih okončin, poleg pa lahko dodajamo slike, napise, ... Sicer s programom nisem delala, se mi pa zdi dokaj preprost in zanimiv. 

Za svojo animacijo sem uporabila program MS gif animator, saj sem imela s programom pencil precej težav.

Ni komentarjev:

Objavite komentar